Vše o nákupu a reklamaci


Výměna velikosti

Nesedí Vám velikost? Žádný problém! Zboží bez problémů vyměníme.

Jak postupovat:


  • Zboží včetně kopie faktury vložte do krabice a připravte k odeslání.
  • Balíček odešlete na adresu: Jan Mareš - SportemFit.cz, Sídliště míru 232 37333 Nové Hrady
  • Proces vyřízení urychlíš, když nám dáš předem o reklamaci vědět na reklamace@sportemfit.cz nebo (+420)728 230 830


Vrácení zboží:

Jak postupovat:


  • Zboží včetně kopie faktury vlož do krabice a připrav k odeslání.
  • Balíček odešli na adresu: Jan Mareš - SportemFit.cz, Sídliště míru 232 37333 Nové Hrady
  • Určitě nezapomeň k balíčku připsat číslo účtu pro vrácení peněz a správné kontaktní údaje

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vrať do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhej kontaktovat: 

Zavolejte přímo na: (+420) 728 230 830

Nebo napiš na: reklamace@sportemfit.cz